Activity

  • Gissel Spencer posted an update 6 years, 3 months ago

    بسیاری از شرکتها میزبانی وب سایتشان را ب خودی خود انجام نمی دهند. بطور مثال در سایت ما، میزبانی بر عهده ی یک شرکت بزرگ میزبانی وب می باشد. سایت ما دارای شناسه اینترنتی اختصاصی ست که عبارت است از:۶۹٫۹۳٫۲۴۱٫۲۱۹ . اگر این شناسه را در جست و جوگر موجود بر روی سیستم خود تایپ کنید، وب سایت ما را خواهید دید که بر روی صفحه ی نمایشگر ظاهر شده است. اما درصورتیکه شناسه اینترنتی ما را در محل ثبت اگهی هایتان مسدود کرده باشید، اگهی ها همچنان از طریق ما رصد می شود چرا که شرکت ما از گرداورنده ی سرویس اینترنت داخلی برخوردار است و این اجازه را به ما می دهد تا شناسه ی کاملا متفاوتی را هنگام جست وجو در وب و فرستادن نامه الکترونیکی ارائه دهیم.به منظور عدم دسترسی وب سایت ما به تبلیغات شما، ضروری ست که شناسه ی برنامه ریزی شده توسط گرداورنده ی سرویس اینترنت ما را مسدود کنید.

    متاسفانه در حال حاضر یک سری از ابزارهای جست وجوی وارونه موجود هستند که شناسه ی اینترنتی وب سایت را به شما ارائه می دهند، پیداکردن شناسه اینترنتی شبکه ی این شرکت یا انجمن کار ساده ای نیست. مانند networksolutions.com/whois/index.jsp

    اگر شما از طریق فردی درون شرکت نامه الکترونیکی دریافت کردید، می توانید شناسه اینترنتی را از سرصفحه ی مبسوط بدست اورید. همچنین هنگامی که ان شرکت حتی از طریق یک کلیک بر روی تبلیغ شما سایتتان را بررسی میکند، شناسه ی وب سایت شرکت مذکور از طریق وب کمکی شما قابل تشخیص است. زمانی که شخصی رایانه همراه مرتبط با شرکت را به کتابخانه ی عمومی ببرد، شناسه ی اینترنتی کاملا متفاوتی بطور موقت جایگزین شناسه قبلی خواهد شد.

    به سبب اینکه تمامی کلیک های جعلی

    تبلیغ در گوگل را بطور انحصاری مسدود کنیم، به این مهم دست یافتیم که در وحله ی اول موثرترین راه برای شناسه هایی که بوسیله ی کلیک های ناخواسته مسدود شده اند، شناخت کلیک های ناخواسته ی تکراری ست. از طرف دیگر مسدود کردن تبلیغات در برابر تمام کلیک های ناخواسته ی تکراری، تنها باعث اتلاف وقت است زیرا ممکن است اغلب رقیبان دست به اینگونه کارشکنی نزنند. راه حل موثر، مسدود کردن متخلفین تکراری ست. اگر ابزار یا برنا مه ی مناسبی دردست دارید، کار به سادگی انجام می پذیرد.