Activity

  • Strand Espersen posted an update 6 years, 7 months ago

    بهترین دوربین مدار بسته

    بهترین دوربین مدار بسته

    نصب سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته یک راه حل عملی و اقتصادی برای حفظ امنیت خانه هاست. ما در این مطلب نکاتی کاربردی را درباره شناسایی سیستم امنیتی مناسب و انتخاب بهترین دوربین مداربسته با شما به اشتراک می گذاریم. یکی از شاخص ترین ویژگی های بهترین دوربین مدار بسته، سازگاری با شرایط آب و هوایی منطقه و ضد آب بودن آن است. دوربین ضد آب در مقابل بارش برف و باران آسیب نمی بیند. در حالت کلی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته به هدف و کاربری شما بستگی دارد. در ادامه چند سوال مطرح می شود.
    دوربین مدار بسته وای فای پاسخ صحیح برای این سوالات شما را درانتخاب و خرید بهترین دوربین مدار بسته یاری می کند.

    معرفی بهترین سیستم دوربین های مدار بسته و روش های انتخاب آن

    بهترین دوربین مدار بسته

    بهترین دوربین مدار بسته

    1) چه میزان از فضای بیرون خانه را می خواهید با نصب دوربین مدار بسته تحت نظر بگیرید؟

    زاویه دید گسترده یکی از ویژگی های بهترین دوربین های مدار بسته است. زاویه دید لنز در دوربین مدار بسته، مقدار فضای قابل پوشش دهی توسط آن دوربین را مشخص می کند.

    قیمت دوربین مداربسته hd چه زاویه دید دوربین مدار بسته بیشتر باشد، تعداد دوربین ها و پک های مورد نیاز برای تحت پوشش قرار دادن کل ساختمان کمتر می شود.

    2) کیفیت تصویر مناسب برای استفاده شما چقدر است؟

    کیفیت بالای تصویر از مهم ترین فاکتورهای بهترین دوربین های مدار بسته است. هر چه رزولوشن تصویر ذخیره شده بالاتر باشد، تصویر روشن تر و واضح تر خواهد بود. برای داشتن تصاویری با کیفیت ایده آل باید از دوربین های مدار بسته 1080p و بالاتر استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که: در صورت به کارگیری دوربین مدار بسته با کیفیت بالا، باید از کابل HD برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه DVR استفاده شود تا کیفیت آن افت نکند.

    3) آیا دوربین باید ویژگی دید در شب داشته باشد؟

    نظارت بر فضای بیرون از خانه در تاریکی شب، بسیار اهمیت دارد. امروزه دوربین هایی با فناوری مادون قرمز در بازار وجود دارند که در تاریکی شب نیز تصاویری با کیفیت بالا را ضبط می کنند. داشتن قابلیت دید در شب از ویژگی های بهترین دوربین های مدار بسته است. بسیاری از مدل های این دوربین ها به صورت اتوماتیک و با تاریک شدن محیط، LED های مادون قرمز خود را روشن کرده و تصاویر واضحی را ثبت می کنند. هر چه تعداد این LED های مادون قرمز بیشتر باشد، فضای گسترده تری تحت پوشش دوربین قرار می گیرد.

    4) چه نوعی دوربین مداربسته برای کاربری شما مناسب است؟

    در حالت کلی دو نوع دوربین برای نظارت بر فضای بیرونی ساختمان وجود دارد. دام(Dome) و بولت (Bullet). پایه گنبدی شکل دوربین مدار بسته دام، تشخیص زاویه تحت پوشش آن را دشوارتر می کند. از این رو سارقان و خرابکاران نمی توانند خود را از دید دوربین مدار بسته دام، پنهان کنند. انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مدار بسته نیز بر انتخاب نوع آن تاثیر دارد.

    5) چه نوع و ظرفیتی از حافظه برای ثبت تصاویر نیاز است؟

    گاهی لازم است تصاویری را که در روزها و یا ماه های گذشته توسط دوربین مدار بسته، ثبت شده را مرور کنید. معمولا از یک هارد یا کارت حافظه برای ضبط تصاویر استفاده می شود. هر چه اندازه حافظه دوربین مدار بسته بیشتر باشد، بهتر است. امروزه تصاویر از طریق دوربین مدار بسته به دستگاه گیرنده DVR منتقل شده و در حافظه دستگاه ذخیره می شوند. در این شرایط، دسترسی به تصاویر و مرور کردن آن ها به آسانی و به سرعت امکان پذیر می شود.

    6) آیا دوربین مورد نیاز امکان کنترل از طریق گوشی تلفن همراه را دارد؟

    بهترین دوربین های مداربسته، قابلیت انتقال تصویر به گوشی همراه را دارند. این دوربین ها به صورت همزمان تصاویر ثبت شده را به گوشی صاحب خانه می فرستند. در این صورت صاحب خانه می تواند در مسافرت های طولانی، به صورت 24 ساعته فضای اطراف خانه و رفت و آمد ها را تحت نظر بگیرد.

    7) سیستم دوربین مدار بسته مورد نیاز، باسیم است یا وایرلس (بی سیم)؟

    هر کدام از این دوربین ها مزایا و معایبی دارند. انتخاب بهتربن دوربین مدار بسته مورد نیاز به هدف و کاربری مشتری بستگی دارد. مزیت دوربین های وایرلس راحتی در نصب و جابجایی است، ولی سطح انرژی باتری آن باید به صورت دوره ای چک شود تا خاموش نشود. دوربین های مدار بسته باسیم معمولا به یک کارشناس نصب و یک منبع تغذیه ثابت نیاز دارند. تصاویر ارسالی از دوربین های باسیم کیفیت بیشتری نسبت به نوع وایرلس دارد.

    8) قابلیت چرخش، گردش و بزرگنمایی تصویر، در کاربری مورد نظر اهمیت دارد؟

    قابلیت چرخش، گردش و بزرگنمایی تصویر (PTZ) از ویژگی های بهترین دوربین های مدار بسته است. این دوربین ها منطقه گسترده تری را تحت پوشش قرار می دهند. کاربر می تواند بدون جابجا کردن دوربین مدار بسته و تنها با چرخاندن آن، بهترین زاویه دید را برای نظارت ساختمان پیدا کند.

    9) آیا دوربین مدار بسته مصرف انرژی الکتریکی کمی دارد؟

    دوربین های مدار بسته انرژی الکتریکی زیادی را مصرف می کنند. برخی از بهترین دوربین های مدار بسته، قابلیت شناسایی حرکتی دارد. این دوربین ها فقط هنگام شناسایی حرکت، شروع به ضبط تصویر می کنند. در این صورت میزان مصرف انرژی الکتریکی بسیار کاهش می یابد. برخی از این دوربین ها بلافاصله پس از تشخیص عوامل غیر معمول، پیام هشدار دهنده ای را به کاربر ارسال می کنند؛ در نتیجه لازم نیست کاربر به طور پیوسته تصاویر دوربین مدار بسته را کنترل کند.

    10) بودجه تخصیص یافته برای خرید دوربین مدار بسته چقدر است؟

    حفظ امنیت ساختمان مسکونی و تجاری شما بسیار مهم است. هر چه مقدار بودجه بیشتری برای خرید دوربین مدار بسته در نظر گرفته شود، امکانات دوربین خریداری شده بیشتر خواهد بود. البته با بودجه های محدود هم می توان دوربین مدار بسته مناسبی را خریداری کرد که امکانات اساسی نظارتی را داشته باشد.

    انواع دوربین مدار بسته پک های دوربین مداربسته در تعداد و انواع مختلف با قیمت مناسب توسط شرکت پویابین عرضه می شود. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دوربین مدار بسته با کارشناسان شرکت پویابین مشورت کنید تا بهترین دوربین مدار بسته را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری کنید.