Activity

  • Strand Espersen posted an update 6 years, 7 months ago

    پویا جیم عرضه کننده تجهیزات ورزشی در سراسر کشور خانگی برای رفع این مشکل به بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده است. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تجهیزات ورزشی پویا جیم، انواع مختلف تردمیل خانگی با قیمت ها و قدرت موتور متفاوت عرضه کرده ایم. برای سهولت خرید تردمیل، انواع مختلف تردمیل را در دسته بندی های جداگانه و براساس قیمت، تحمل وزن، قدرت موتور، برند و کشور سازنده طبقه بندی کرده ایم.

    تردمیل باشگاهی همانطور که از نام آن مشخص است برای استفاده در باشگاه ها طراحی و ساخته شده است.

    پویا جیم عرضه کننده تجهیزات ورزشی در سراسر کشور تحمل وزن در این نوع تردمیل به مراتب بالاتر است.

    پویا جیم عرضه کننده تجهیزات ورزشی در سراسر کشور ثابت در برندهای و کشورهای سازنده مختلف از جمله جی کی اکسر ، اسپرتاپ ، اسپرتک ، پاندا ، پروتئوس و غیره موجود می باشد، در این قسمت از پویا جیم می خواهیم انواع مختلف دوچرخه های ثابت را برای شما عزیزان به تفکیک برند ، کشور سازنده ، نوع و میزان تحمل وزن ارائه دهیم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید

    اسکی فضایی ( الپتیکال ) یکی از مفید ترین و بهترین وسایل ورزشی برای کاهش وزن است. در ورزش با اسکی فضایی به دلیل اینکه همواره پاهای شما بر روی پدال این دستگاه قرار دارد ضربه به کف پا و مفاصل وارد نخواهد شد، بدین ترتیب این دستگاه به هیچ عنوان برای مفاصل مضر و خطرناک نمی باشد.